Våra medlemmar

Nedan listade företag och tjänster är anslutna till Sveriges Föreningssystem och är kompatibla med DAK-formatet för export av närvarodata.

Totalt närvaroförs 3 200 000 aktiviteter årligen och 200 000 ledare använder något av medlemsföretagens system dagligen.

• Aktivitetskort på Nätet (Verksamma sedan 2006)

Umeå

En tjänst för aktivitetsbidragsgrundande närvaroregistrering.

• Explizit (1983)

Skellefteå

Säljer och utvecklar boknings- och bidragssystem.

• Idavall (1987)

Lindås

Säljer och utvecklar boknings- och bidragssystem till kommuner.

• KanslietOnline (2008)

Täby

Medlemsregister, hemsida, avgiftshantering, webshop, närvarohantering för föreningar.

• Laget.se (2004)

Örebro

Hemsida, närvarohantering, medlemsregister, avgiftshantering för idrottsföreningar.

• Matchi (2012)

Göteborg

Klubbhanteringssystem + Community för racketsport. Bokningar, medlems- och kundregister, hallstyrning, fakturering, synk mot kassa och bokföring, försäljning online.

• Mina Aktiviteter/CogWork (2004)

Uppsala

Medlemshantering, bokningar, betallösningar, bokföring, incheckning/närvaro (dator/mobil/streckkod mm), lokalhantering.

• MyClub (2004)

Stockholm

Medlemsregister, hemsida, avgiftshantering, närvarohantering för idrottsföreningar.

• Scouterna (1910)

Stockholm

Scouterna samlar över 80000 medlemmar och vi administrerar dem i vårt egenutvecklade medlemssystem Scoutnet. Scoutnet har många funktioner som t ex närvarohantering, lägeranmälan, utskick och medlemsavgiftsfakturering med mera!

• Sparks Generation (2018)

Stockholm

Sparks Generation är en rörelse. Vi är inte en kampanj. Vi vill ta vara på ungdomars inneboende gnistor, så kallade Sparks för att på så sätt bidra till ökad fysisk hälsa.

• Sportadmin (2008)

Malmö

Medlemsregister, hemsida, avgiftshantering, närvarohantering för föreningar.

• Svenskalag.se (2007)

Norrköping

Medlemsregister, närvarohantering, hemsida, avgiftshantering för idrottsföreningar.

• Xenophon (2001)

Bromma

Administration skräddarsydd för ridskolor som omfattar ett 80-tal rutiner för kunder/elever, hästar, lektioner/kurser och med en komplett reskontra.

• Zynatic Medlemsregister (2005)

Järfälla

Medlemsregister, närvarohantering, kortbetalning, avgiftshantering för föreningar.