Varför medlem?

Att vara medlem i Sveriges Föreningssystem innebär att ni enkelt kan intyga till era kunder och samarbetspartners att er tjänst är kompatibel med branschens standard för läsning och export av närvarodata.

Samtliga medlemmar har stöd för standardformatet för digitala aktivitetetskort (DAK), vilket möjliggör enkel överföring av närvarodata mellan olika system och förenklar för Sveriges alla föreningar.

Branschföreningen är även ett forum för diskussion av gemensamma och aktuella frågor samt att driva opinion.

Som medlem kan ni:

• Synas på på hemsidan för Sveriges Föreningssystem med logo och kontaktuppgifter
  • Möjligheten att använda Sveriges Föreningssystems namn och logo i er egen kommunikation.
  • Intyga till era kunder och samarbetspartners att er tjänst stödjer branschens standard för Digitala Aktivitetskort (DAK)

Avgift:

Kostnaden för medlemskap är 3 000 SEK i inträdesavgift samt en årsavgift på 2 200 SEK.

Ansök om medlemskap här